Trainer


Industria noastra trebuie sa fie despre IDEE si trebuie sa ne recastigam placerea si pasiunea de a descoperi sau de a promova idei interesante si eficiente. Si sa nu mai vorbim de asa numitele “cioace de festival”, ci de idei care construiesc marci si le pozitioneaza clar in mintea si inima consumatorilor”, spune Razvan Matasel.

Razvan Matasel

CV Razvan Matasel

Head of Planning (si pentru o perioada si Deputy Managing Director) – Leo Burnett
Head of Planning – Scala Thompson
Primul Chairman APG Romania
Cadru didactic asociat la Masterul de Publicitate si Reclama din cadrul SNSPA si la Masterul de Publicitate din cadrul FJSC
Profesor de Strategie in Comunicare in cadrul scolii IAA
Trainer in strategii de comunicare
Membru in juriile urmatoarelor competitii:RoWebCampaigns, Internetics, Olimpiadele Comunicarii, Effie Romania, Euro Effie si Advertising and Marketing Effectiveness Awards
Contributii la obtinerea a numeroase premii de strategie: 26 Effie-uri, 2 EuroEffie si 2 APG awards

“Sunt Razvan Matasel si inca mai fac strategie in comunicare desi meseria asta in Romania este pe cale de disparitie. Dezvolt planuri strategice de peste 16 ani si am facut acest lucru din unghiuri diferite si in perioade diferite. Am fost si simplu strateg si director de strategie (si am dezvoltat unul dintre cele mai frumoase departamente de strategie din Romania) iar acum sunt antreprenor si strateg (si am creat o cultura organizational in care strategia are locul pe care il merita si anume pe acelasi nivel cu creatia).Am dezvoltat abordari strategice si pentru campanii clasice (intrucat dezvoltarea media din acel moment nu permitea altceva) dar si pentru campanii de brand experience atunci cand consumatorul si tehnologia au evoluat in aceasta directie.

Campaniile de care sunt cel mai mandru sunt bineinteles cele care au fost si cele mai premiate: Ziua Barbatului (Bergenbier) – premiata la Effie si Ad’Or, Acidentele se pot intampla oricui – nominalizata la Cannes si premiata la Portoroz, Stim ce inseamna sa fii supporter (ProSport) – premiata la Ad’Or, Grolsch si platforma de comunicare pentru experimenatlisti premiate la Effie de doua ori. As vrea sa vorbesc insa de Grolsch intrucat este un brand care timp de cativa ani nu a avut niciun ad clasic ci a fost construit doar pe co-creere, propagare, experiment si brand experience, management de comunitati online si offline.

Vin la Iasi cu toate povestile si experientele mele, acumulate in multinationale dar si in demersul meu antreprenorial. Vin sa militez pentru idée si sa vorbim despre idei frumoase si vin pentru a fi bombardat de multe intrebari. Abia astept!”